wtorek, 17 sierpnia 2010

Kuzynka :/

O.M.G Moja kuzynka jest najgorszą babą na świecie. Jest ode mnie o rok młodsza, chodzimy do jednej klasy. Nadajmy jej pseudonim Cycu (jak Walduś... x3). Np. Moje 12 urodziny. Nikt jej nie zapraszał, przylazła z matką.
Ciotka: Czy masz już świadomość, że się starzejesz, czy jeszcze nie?
Tym to mnie poryła
J: No... Yyyy... No... No mam...
C: To wy już takie panny dwie...(coś tam zaczęła gadać..)
CyCu: Ja nie ja jestem dziecko!

Ona jest taka głupia. Jak się powie coś w stylu: Jestem starsza, więc coś tam.../ to ona od razu leci do matki że wszyscy mówią że ona jest dziecko ://. (Nasza wina <trollFace>)
Poza tym nie umie śpiewać, rusza się jak...? Właściwie trudno określić <trollFace>. Jej największym szpanem jest to, że potrafi zrobić foczkę (Połóż się, oprzyj ręce o podłogę i podnieś się na nich, wygnij głowę do tyłu i teraz spróbuj dotknąć stopami głowy.). Wierzcie lub nie, ale ja nigdy się nie rozciągałam i potrafię różne "śmieszniejsze rzeczy". W następnej notce opisze.

Brak komentarzy: